top of page

כל האקססוריז ברשת לבלאק פריידי

הוא הגיע! החג האהוב עלי!

הפעם החלטתי שהוא לא יתגנב אלי בהפתעה. הפעם אני אגיע מוכנה.

אני כמובן מתכוונת לחג החגים. החג לו מחכים כולנו מחכים. אלפי ישראלים וחברות אשראי. הבלאק פריידי. לשמחתי, גיליתי לאחרונה שבנוסף להנחות הענק, ניתן לקבל הנחה נוספת ברכישה דרך קאשבק.

כשיש משפחה מורכבת ועם תשלומי מזונות ומלא ילדים, החסכון חשוב עוד יותר! ככה אני יכולה להשקיע פחות ולשמח את כולם.

איך עושים את זה?

נכנסים לאתר, נרשמים בו ואפשר דרכו לבצע את הרכישה. בעת הרכישה מקבלים הנחה נוספת של עד 4%. כן כן. קראתם נכון. ולאלה מאיתנו שמכורים לקניות בנקסט, עלי אקספרס, איי הרב, סטייל ריבר וחבריהם זה יוצא הכי משתלם שיש. יותר זול מההכי זול.

ומה קונים?

אני אמא להרבה בנות. ועוד שתיים שהגיעו אלי אינסטנט. ובנות כמו בנות. הן אוהבות אקססוריז. זה מה שגורם להן להרגיש טוב.

בכלום כסף הן מרגישות יפות. הן אוהבות את זה. גם כמתנות לחברותיהן ולימי הולדת זה ממש נוח.

כל חולצה הכי פשוטה תיראה מגונדרת עם שרשרת/צעיף מעליה. ועוד צמיד או טבעת ואת מסודרת!

אקססוריז לחורף

כובעים/צעיפים/כפפות - מצאתי מלא אפשרויות. אפילו מצאתי לאבי כובעי ברט שהוא אוהב. הצלחה ענקית.

אפרופו כובעים - הזמנתי לבנות קסדות לאופניים ב 7$, כפפות צמר עם ארנבות ב 2.68$, כובעי צמר לבנים ולבנות - מתוקיםםםם ב 4$.

אביזרי שיער

הזמנתי סיכות לראש לסידורי שיער לאירוע בו כל הבנות היו שושבינות. כמות הסיכות משמשת אותי עד היום וודאי תספיק לי לכל השנה...

גומיות לשיער - מעל 300 ב 0.37$ (!)

סרטים חמודים לשיער 20 בחבילה בכל הצבעים - 3.79$

אקססוריז לתינוקות

גם לעפריקי הקטנטונת שלי מגיע. דואגת לה ולכל הציוד מסביבה

בנדנות לשיער - מעל 30 צבעים! ב 1.43$,

פטנט עולמי - לחצניות שניתן לשים בכל בגד - שלא ייפול. כמות מטורפת של 460 (!) במעל 23 צבעים - 13 דולרים!

כריות אימוג'י למיטות של כל הבנות - ב 5.9$, כובעי צמר לתינוקות מתוקים עם קרניים (הכובעים - לא התינוקות!) - 5.76$

תכשיטים

ידוע שיהלומים הם ידידיה הקרובים ביותר של אישה. זה נכון, חוץ מאישה קיבוצניקית. אנחנו מסתפקות בחיקויים סיניים :)

צ'וקר - התכשיט האהוב על הגדולות שלי - בפחות מדולר, שרשרות עם תליונים - מלא נצנוצים כמו שבנות אוהבות - 4 דולר

עגילי כסף ב 6.69$, קופסת תכשיטים מהודרת ב 7.39$ - ואלה כל כך מעט דוגמאות לעולם ומלואו...

אז שיהיה לכם חג שמח!

פרסומים נבחרים
פרסומים אחרונים
חיפוש לפי תגיות
עקבו אחרי
  • b-facebook
  • b-googleplus
  • LinkedIn Black Square
bottom of page