top of page

מסיבת הפתעה - הספא של יובל

יובלי שלי ביקשה מסיבת הפתעה. וגם פונדו. ילדה צנועה, נכון?

אז הפשלתי שרוולים והתכוננתי להכנת מסיבת ההפתעה הראשונה. כן, כן. אמא לשלוש בנות והורה לעוד שתיים, הכנתי במו ידיי כבר מעל 20 ימי הולדת לשלל קהלים. אבל הפתעה עוד לא היתה.

1. החלטתי על קונספט מכיוון שעמדו לרשותי רק היכולות של בני משפחתי – החלטתי על דברים פשוטים שבנות אוהבות. נכון, תצקצקו בלשון שאני דוגלת בשויון והייתי צריכה להכין לבנות יומולדת של רופאים ומדעני אטום. אבל הבנות שלי אוהבות להיות מטופחות גם כשהן עסוקות בפיצוח האטום או בלימודי הרפואה או הפרופסורה שלהן... אז הפור נפל על יומולדת ספא.

2. הכנתי רשימת רעיונות זרקתי על הנייר כל מה שעלה בדעתי שניתן לעשות בהקשר לספא. כל דבר בחנתי כמה עולה והאם ניתן ליישם יחסית בקלות עם תוצאה בתוך שעתיים. בדקתי עם בני המשפחה מי נמצא ומסוגל ורוצה להשתתף.

3. תכנון מקדים הכנתי טבלה מסודרת. הוחלט על תאריך שבו הבנות נמצאות אצלי ואז יהיה קל להביא את יובל לאבא שלה – שם תתקיים המסיבה הגדולה. המבצע נוהל ביד רמה מול כל המעורבים ובשקט בשקט התחלתי להצטייד בחומרים הדרושים.

כאשר יש כמה בנות, אני אוהבת להכין מספר תחנות לפי נושאים. אני אוהבת לשלב אוכל, יצירה ומשחק משותף ומשתדלת שהתחנות יהיו כמה שיותר מגוונות. מניסיוני תמיד יש ילדים שלא מתחברים להכל וכך כל אחד מוצא את מקומו.

4. הכנת התחנות

התחנות שהכנתי הן:

קעקועי נצנצים – כי יובל ביקשה גם את זה. נצנצים זה האויב המושבע שלי. החלטתי שלמרות שהמסיבה לא אצלי בבית, אתחשב בגרוש שלי ומיקמתי את התחנה הזו במרפסת. רכשתי לצורך הנושא ערכת הכנת נצנצים ומפה חד פעמית. פשוט וקל.

שזירת צמות – זכרתי שבת הזוג של הגרוש שלי אלופה בשזירת צמות. היא כמובן הסכימה מיד, ואני רכשתי במקסטוק ערימת גומיות לשיער, סיכות, וכמה מברשות. לשמחתי הרבה הצטרפו לתחנה הזו גם עוד שתי חברות שסייעו בהכנת התסרוקות.

אביב יושבת בתחנת שזירת הצמות

איפור – אחותי אלופה בזה. אספתי את כל האיפור שיש ברשותי שאינו בשימוש – ערכת איפור-פורים וקניתי שתי מראות עגולות. ממש פשוט.

מורן מאפרת את יובלי - ילדת היומולדת

לקים – לשמחתי הרבה לבנות שלי יש סבתא חורגת נהדרת שיודעת לעשות פדיקור ומניקור מצוין. היא גויסה כמובן לתחנה והביאה איתה את כל הציוד.

אביזרי טיפוח – הכנתי מבעוד מועד שני סוגי קרמים בקופסאות פלסטיק קטנות ושקיות בד, שהבנות יוכלו לקחת עמן הביתה. שמתי את הציוד בסלסלות טבעיות בכניסה, ולידן פליירים של "הספא של יובל" שחיכו לבנות.

עמדה להכנת שפתונים – חברתי הטובה אנה, הלא היא "ולס של סבון", מכינה ערכות מקסימות להפעלה של ילדות, לערבי חברה או מסיבות. הערכה מגיעה עם חומרים טבעיים שרק צריך לערבב אותם ולחמם במיקרוגל, והופ! כמו קסם, יש שפתון טבעי בצבע, בטעם ובריח לפי בחירה. מהתנסות עבר כבר הודעתי לאנה שאני רוצה לרכוש שתי ערכות שיספיקו לכל הבנות (וגם קצת לעצמי – צריכה לדאוג גם לזה) – אנה נענתה בשמחה והכינה לי ערכות עם טעמי שוקולד ווניל. מושלם!

עיסוי – יש לי אמא נפלאה. הכי אמא שאפשר. והיא פיזיותרפיסטית (כמה ברת מזל אני יכולה להיות?). היא נקראה אל הדגל. עשתה לבנות סדנת עיסוי באווירה נעימה על מזרונים בחדר הסמוך. הבנות כל כך נהנו מזה!

וכמובן – פונדו שוקולד – הגרוש שלי ואשתו נענו לאתגר. אחותי סייעה להם להכין קערת שוקולד מומס עם שמנת, ערימת פירות חתוכים, שיפודים ומרשמלו. הבנות טרפו! והתמלאו כמובן שוקולד. אבל זה כל הכיף!

5. העוגה אין חגיגה בלי עוגה! רציתי שגם העוגה תהיה עם הפתעה. החלטתי שכשיובל תחתוך את העוגה, היא תמצא בתוכה ממתקים והפתעות. חתכתי את עוגת השוקולד באמצע והחבאתי בתוכה מלא עדשים צבעוניים וממתקי גומי. היה מושלם

6. ההפתעה יובל לא ניחשה. אני הברחתי אותה מהבית כדי שאבי והבנות יוכלו להגיע אל הבית של הגרוש שלי בזמן. הגעתי לבית ההורים שלי בתואנת שווא כלשהי (שאני צריכה להכין שם ברכה ליומולדת של אחותי שחל למחרת) יובלי התעקשה שננפח בלונים ונכין את הבית. לאחר מכן נסעתי איתה אל הבית של אביה. אמרתי לה שאני צריכה להביא לו כמה דברים. עד לרגע פתיחת הדלת היא עדיין לא ידעה. ההפתעה היתה מושלמת! יובלי היתה בעננים! כל חברותיה חיכו לה וחיבקו אותה! ידעתי שאני את שלי עשיתי. נתתי לה חוויה שתחמם את ליבה לעולם.

אביב מסתתרת וממתינה ליובל שתיכנס לבית - הפתעה!

פרסומים נבחרים
פרסומים אחרונים
חיפוש לפי תגיות
עקבו אחרי
  • b-facebook
  • b-googleplus
  • LinkedIn Black Square
bottom of page