top of page

איך לגדל תינוקת בבית של 7 נפשות ולהישאר שפויה

אז עשינו את המהלך התמוה הזה של להביא לעולם ילדה משותפת. למה תמוה? כי היו לנו כבר ארבע ילדות. כי הקשר שלנו היה יחסית טרי לכולם. כי אני הייתי אחרי ניתוח לקיצור קיבה. כי אנחנו כבר זקנים. לא ממש זקנים, אבל רגל אחת בקבר. התינוקת המדהימה הזו היא האור של הבית. הצחוק והאושר מעיניה. המילים הראשונות שהיא מתחילה למלמל. הצעדים שלה. עפריקי שלנו נולדה לתוך עולם עשיר ומלא הורים, אחיות וכלבה. במיוחד המון אחיות וכלבה. עולם מלא חיידקים שאורבים לה מכל פינה ורוצים להשתלט על גופה הפעוט. איך אני שומרת על ניקיון וסדר (יחסי) כדי שהחיידקים לא יתקשרו למחלקת הרווחה בעירייה? הנה כמה טיפים קטנים בשבילכם: 1. הקפדה על ירקות ופירות טריים. ריקבון של אוכל זה אחד מהדברים הכי מגעילים שיש. במיוחד כשרוצים להכין לקטנטונת ארוחת ערב. טריק שלמדתי מאמא שלי ואני מעבירה אליכם באהבה – כשאני חוזרת מקניות (יותר נכון אבי חוזר), אני עושה אמבטיה בכיור להכל. ככה אני בטוחה שלא הכנסתי למקרר ולכלים חומרי הדברה, אבק, לכלוך וסתם רקבון.


2 מגבונים. איפה? בכל מקום שאפשר.


3. סדר וניקיון של הרצפה. לתינוקות יש קטע כזה שהם זוחלים וחיים על הרצפה. אז תאמצו כל מה שעושה את העבודה קלה. מגבוני רצפה חד פעמיים, איירובוט, או להעביד את הילדים הגדולים.


4. כביסה. מצאתי ג'ל כביסה מעולה (אריאל בייבי ג'ל). לתינוקת זה מעולה. הכביסה של עפריקי יוצאת רכה וכל הכתמים עפים. מרוב שהתלהבתי, אימצתי את הג'ל לבגדים שלי. מי עושה כביסה? כמובן הילדים הגדולים.


הבנות בפעולה - כמה כיף לכבס...

5. פילטרים של מזגנים. אני אסתמטית. וגם הבנות. האידיאל הוא ניקיון אחת לחודש. בפועל מתבצע אצלי אחת לחצי שנה. למה? כי הילדים עדיין לא מספיק גדולים. אבי? מישהו? HELP!


6. לעשות ילדים בגיל צעיר. ככה יש לנו עדיין כוח לנקות אחריהם. ואז הם ממש מהר גדלים ועוברים לנקות אחרינו.


7. לעשות הרבה ילדים. איך לנהל אותם? או. יפה ששאלתם. לאבי יש תשובה. תשאלו אותו.


8. ללכלך. כדי שיהיה גם מה לנקות. לחיות את החיים ולשחרר. ואם כבר לחיות טוב - אז גם לאכול טוב. אני מקפידה לתת לעפרי הרגלים של תזונה מגוונת ועשירה. לתת לה לאכול עם הידיים ולהתלכלך. לחוות את המרקמים השונים. אני מצרפת לכם הפעם מתכון לגלידה מיוחדת בריאה ודיאטתית שאני מכינה לעפרי וכולנו נהנים.


מתכון:

להקפיא מראש פרי מגוון ויוגורט בתבנית קרח. אני מאד אוהבת להקפיא בננות, תות, אפרסק, מנגו. אפשר גם לקנות פרי קפוא או להשתמש בפחיות שימורי פרי או פריגת קפוא. להוציא הכל כמה דקות לפני ההכנה. להכניס למעבד מזון חזק, מכונת גלידה ביתית (זו שכותשת ומכינה גלידת פרי), או בלנדר. לזלף מעל סילאן, טחינה, דבש או מייפל.


בתיאבון!




פרסומים נבחרים
פרסומים אחרונים
חיפוש לפי תגיות
עקבו אחרי
  • b-facebook
  • b-googleplus
  • LinkedIn Black Square
bottom of page